Powłoki ceramiczne

Obecnie koncerny samochodowe przy produkcji aut wykorzystują lakiery na bazie wody, które nie są już tak wytrzymałe jak te, które były stosowane kiedyś. Lakiery te są bardzo delikatne, miękkie, szybko tracą blask i łatwo się rysują. Podczas użytkowania pojazdu stale narażone są na wiele szkodliwych czynników, takich jak np. ptasie odchody, soki z drzew, sól drogowa, nalot drogowy czy agresywna chemia.

Nasza firma dysponuje pakietami powłok ochronnych najlepszych producentów w dziedzinie zabezpieczeń lakierów. Powłoki, które mamy w ofercie charakteryzują się największą trwałością i hydrofobowością , dzięki czemu będą one zabezpieczać przed szkodliwymi czynnikami środowiska, promieniowaniem UV, kwaśnymi deszczami, oksydacją, utlenieniem, zmatowieniem i minimalizować powstawanie zarysowań. Tak zabezpieczone auto utrzymuje efekt pięknego połysku, mniej się brudzi oraz jest o wiele łatwiejsze w bieżącej pielęgnacji, wyglądając wspaniale przez lata.

Zawsze przed aplikacją powłoki ochronnej, lakier na samochodzie powinien być doprowadzony do jak najlepszego stanu (renowacja lakieru). Koniecznie jest dokładne oczyszczenie powierzchni aby substancja aktywna powłoki mogła prawidłowo związać się z lakierem. Jest to bardzo trudny i długotrwały proces.

Wybór między produktami bywa trudny. Powłoki ceramiczne różnią się szklistością, trwałością czy też sposobem zrzucania wody, dlatego zalecamy skontaktowanie się z nami. Pomożemy w wyborze najlepszej powłoki według potrzeb i oczekiwań nawet najbardziej wymagających Klientów.

Powłoki ceramiczne którymi będzie zabezpieczone Twoje auto to gama ekskluzywnych japońskich produktów do ochrony lakierów charakteryzująca się najbardziej zaawansowaną nanotechnologią opartą o trójwymiarową ramę molekularną. Wytwarza ona ekstremalnie trwałą, krystalicznie czystą i bardzo twardą szklaną powłokę na powierzchniach lakierowanych.

Co zyskujesz stosując powłokę ceramiczną Modesta Glass Coatings?

  • piękny szklisty połysk oraz głębię koloru;
  • utwardzenie lakieru nawet o 50%;
  • zwiększenie odporności na mikro zarysowania;
  • właściwości samoczyszczące i łatwiejsze mycie;
  • ochronę przed promieniami UV;
  • ochronę przed warunkami atmosferycznymi i chemikaliami;
  • ochronę przed solą drogową, ptasimi odchodami;
  • większą odporność na korozję i utlenianie lakieru;
  • hydrofobowość (odpychanie wody).

Powłoki ceramiczne, to dużo więcej niż tradycyjne zabezpieczenie powierzchni za pomocą różnego rodzaju wosków, polimerów itp. Ceramiczna ochrona to trwałe związanie aplikowanego środka z zabezpieczaną powierzchnią, którego efektem jest powstanie dodatkowej warstwy, tzw. „nano powłoki”, o dużo większej twardości, połysku, hydrofobowości niż zabezpieczana powierzchnia.

Dzięki zastosowaniu nanotechnologii oraz wysokiej jakości surowców, producentowi udało się stworzyć unikalne na świecie powłoki ochronne, które swoją jakością, trwałością, a przede wszystkim niesamowitym wyglądem, sprawiają że nie mają sobie równych na rynku.

Ważne informacje dla klientów – wskazówki dotyczące pielęgnacji powłoki ceramicznej

  1. Po zaaplikowaniu produktu należy chronić lakier przed wodą, kurzem oraz innymi zanieczyszczeniami przez minimum 24 godziny.
  2. Pierwsze mycie należy wykonać po upływie 14 dni od aplikacji powłoki w dowolnym autoryzowanym punkcie.
  3. Aby zapewnić poprawne właściwości hydrofobowe należy używać dedykowanych produktów do pielęgnacji powłok.
  4. Nie należy używać mocnych chemikaliów do mycia jeżeli nie jest to konieczne.
  5. Samochód należy myć minimum co drugi tydzień. Rekomenduje się mycie raz w tygodniu aby zapobiec gromadzeniu się depozytów brudu.
  6. Większe zanieczyszczenia, takie jak rozbite owady, ptasie odchody oraz inne niestanowiące normalnych nalotów drogowych (kurz, brud czy sól drogowa) należy usunąć w przeciągu maksymalnie 48 godzin od ich powstania.
  7. Zaleca się wykonanie przeglądu powłoki co najmniej dwa razy do roku w autoryzowanym punkcie instalacji.
  8. Do dekontaminacji powierzchni powłoki nie należy stosować mas oczyszczających tzw. glinek, gdyż mogą wpłynąć negatywnie na powierzchnię powłoki.
  9. W przypadku szkody komunikacyjnej aplikacja powłoki na element świeżo lakierowany możliwa jest dopiero po pełnej polimeryzacji lakieru tj. po 4-5 tygodniach.